Monday 21 January 2013

Ape yg buat korang hepi.............

Salam,

Bes x tajuk ari ni hehehehehe
korang mesti de bende yg korang rase akan sentiase buat korang hepi kan,
kalu aku nak tau pe yg buat aku hepi hehehehe
of coz la bile tengok elman
pepagi malas g keje tngk  elman senyum aku dah semngat g keje
kalu kat tmpat keje x sabar2 nak balik coz nak jumpe elman
balik keje pepenat dgn tempuh jem tetiap ari bile tngok elman hilang penat aku
Sumenye sbab ELMAN my lil' prince
korang yg dah de ank msti rase macam ne aku rase kan
rase eari aku kelihatan hepi & ceria di sebabkan elman......

Nie aku amik pg d b4 gi keje.come je muke aku rase nak gigit pipinye elman hehehehe


Budak tecik ni r yg slalo buat uminye tersenyum & hepi. Bile marah terus xjd marah bile see this face


Ibu2 yg lain pun msti macam aku kan,terase hepi & gembira bile tngk anak nye kan




0 comments:

Post a Comment