Monday 18 February 2013

Tertunai hajat di hati..................



Salam
wah mesti teruja tengok tajukkan.ni kire cite lame ni baru nak bagi tau.
aku mmg dah lame nak cari bende ni.mesti nak tau pe bende kan.aku nak cari deep freezer tok letak susu elman.dah penuh peti ais umah aku dengan susu elman jadi kene beli gak deep freezer tok letak susu elman.lagipun letak dalam deep freezer leh tahan lagi lame lebih kurang dalam 6 bulan.
So ari sabtu lepas aku pun ajak ayah elman gi beli,
Pegi  kedai elektrik dekat umah aku tu je,sampai kedai tengok memang display kat lua wa bagus xyah pening nak cari gi kat kedai lain hehehehe
aku beli brand faber 100 liter nye harge dalam rm599 je.
gumbira aku dapat deep freezer ni
ari tu gak bawa masuk kete terus bawa balik hehehehehe
semoga dengan adenye deep freezer dapat aku meneruskan penyusuan susu ibu aku tok elman anak kesyanganku selama 2 tahun
semoga di permudahkan oleh NYA....


ni la rupenye deep freezer yang telah dapat ayah elman belikan tok letak susu elman 


entry lainkali cite pasal susu elman & stok ebm elman yang dlam deep freezer ni yer

0 comments:

Post a Comment